en långsam stresig dag med många känslor!

natten till i dag sov jag o precip ingenting  så jag är slut och trött och rastlös ville bara ut  och ha lungn och ro
känner mig så ensam och stressad allt går så fort så fort utom väntan väntan på att ett tvpogram ska börja som jag verkligen länktar till pogramet heter familjen annorlunda och jag längtar så  men jag väntar inte  inte bara på tv porgamet familjen anorlunda utan på att en vän ska komma och prata lite med mig men just nu känns allt jobbigt och tungt och jag hinner inte med det är så mycket i mitt liv just nu det är mycket som känns jobbigt och ovist och tungt  jag får aldrig ha det lungt kl går sagta när man bara väntar och väntar på  att kl ska bli det man vill som inte väntn räcker så sms jag en annan vän om att ses i morgon eftersom hon bor på en annan ort en jag gör och typ bara är här någon vecka på sommar och några dagar mellan jul och nyår  jag vill verkligen träffa min vän jag behöver så väl mina vänner som står utan för min vardag tänk vad skönt att bara få kopla bort livet och vardagen och bara få va med någon som inte behöver ta ställnig till allt utan bara vara och finnas till för mig ge mig lite kälek och trygghet själv känner jag mig otrygg och ensam  ja jag har ju många människor runt mig men jag känner mig ändå ensam det är jobbigt att ständigt få kämpa för att bli lyssnad och förståd och sed för den jag är och vill vara mina svåra handikapp och min personlighet känns ofta som dom går i hopp jag slitter hårt och blir trött och slut hur som hälst skulle jag träffat en vän i morgon tisdag efter lunch vilket jag sett fram i mot och länktat till och bokat in redan på annandagen men min vän skulle tyvärr bort på middag och pakåsna som hon är skulle hon ha med sig kläder mat kakor blommor och skor och allt detta går ju bara inte släppa runt på stan så vi kan inte ses i morgon tisdag som passade mig bäst jag känner mig mycket ledsen bara för att jag inte har något jobb betyder det inte att jag inte har något att göra bara för att jag inte jobbar men bara att klä på sig ta längre tid en för ike handikappade  och  allt kräver sin planer och bara att åka och handla kräver god och bra planerig taxi måste beställas i tid tack och hej det var allt från mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0