ska bli bättre på att skriva!

Pogramet familjen annorlunda var bra önskar det var fler avsnit en 10 st längtar till i morgon då det är måndag och familjen anorlunda igen kl 16 får jag bösök det ska bli kul mitt i allt elende som sker jag ska bjuda på en alkohållfri jordugubs drick med hallon gott! och lite snaks till huvudret blir det kycklig och grönsker i pitta bröd till efterrrätt blir det panacota hemgjord chocklad panakota hoppas jag tycker om det

ska gå lite backot i tiden några dagar i onsdags var min kära vän prästen här och prata om livet döden och begravnig eftersom min gamla mormor gick bort i melan dagarna jag är så beviken på mig själv efterom jag skulle åkt upp till mormor i dag och hälsat på henne på hennes nya äldrebonde eftersom jag inte träffat henne på över ett år  tyvärr blev det inte så som planerat nu eftersom mormor var gamal och sjuk och sommna in men det är ju livts gång och mormor har levt ett långt och bra liv men är det inte typiskt att hon skulle sommna in precis när jag planerat och tänkt åka upp och hälsa på det känndes skönt  att prata med prästen för jag har inte rigtigt hunnit förstå att mormor min älskade mormor somnat in prästen var här en timme ungefär med sig hade han sin gamla 15 årga hund min stora lila famorit som fyllde hela 15 år på nyarsafton så jag hade köpt lite hund godis till den gamla hunden men hon hade ingen vidare mat lust utan spotade ut godiset på golvet tack det var allt från mig
skriver mer senare puss kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0